РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ ІНЖЕНЕРНОЇ ОСВІТИ В США

Ключові слова: інженерна освіта, інженерні навички, інженерні професійні товариства, інноваційні інженерні програми, інженерні коледжі, інженерні факультети, можливості працевлаштування

Анотація

Стаття окреслює розвиток культури інженерної освіти кінця XX та початку XXI сторіччя. Політики, роботодавці, дослідники та освітяни приділяють значну увагу системі інженерної освіти США та підготовці спеціалістів з інженерними навичками, оскільки саме інженерна освіта відповідає за розвиток та підтримку технічної інфраструктури нації та потенціал для інновацій. Основними сучасними рушіями реформи інженерної освіти стають консультативні ради інженерних коледжів та кафедр, а також інженерні професійні товариства. Більшість інженерних коледжів та інженерних факультетів мають виробничі консультативні ради, що складаються з випускників і представників компаній, які беруть на роботу значну кількість випускників освітнього закладу. Давню історію підтримки реформ освіти в США мають приватні фонди. Окрім консультативних рад, дуже впливовими на розвиток освітніх програм вважаються публікації та конференції професійних товариств, зокрема щорічна конференція Американського товариства інженерної освіти. Інноваційні інженерні програми створюються з метою розвивати ефективні зв’язки між інженерною освітою та початковою і середньою освітою, просувати програми подвійних дипломів, підтримувати регулярну, добре сплановану взаємодію з промисловістю, поширення отриманих даних, стимулювати винагороду викладачів, які розвиваються або впроваджують успішні інновації в викладанні та навчанні, а також скоротити час і вартість, необхідні для отримання ступеня в інженерній освіті. Національний альянс колективних винахідників та інноваторів був заснований з метою заохочувати винаходи, інновації та підприємництво серед студентів університетів по всій країні, що є способом створення нових підприємств та можливостей працевлаштування.

Біографія автора

А. Є. Скирда , Донецький національний технічний університет

Скирда Алла Євгенівна - доцент мовної підготовки, Донецький національний технічний університет (м. Покровськ, Донецька область, Україна). E-mail: alla.skyrda@ukr.net

Посилання

1. Robert H. Todd, Carl D. Sorensen, and Spencer P. Magleby, Desingning a Capstone Senior Course to Satisfy Industrial Customers, Journal of Engineering Education, vol.82, no.2, 1993, pp. 92-100.
2. Joseph Bordogna, Eli Fromm and Edward Ernst, Engineering Education: Innovation Through Integrtion, Journal of Engineering Education, vol.82, no.1, 1993, pp. 3-8.
3. Hashmat A. Aglan and S.Firasat Ali, Hands-on Experiences: An Integral Part of Curriculum Reform, Journal of Engineering Education, vol. 85, no.4, October 1996, pp. 327-330.
4. Richard M. Felder, A longitudinal Study of Student Performance and Retention: IV Instructional Methods, Journal of Engineering Education, vol. 84, no.4, October 1995, pp. 361-368.
5. William Shelnutt and Kim Buch, Using Total Quality Principles for Strategic Planning and Carriculum Reform, Journal of Engineering Education, vol. 85, no.3, July 1996, pp. 201-208.
6. Systemic Engineering Education Reform: An Action Agenda, Report of a Workshop Convened by the NSF Directorate for Engineering, NSF 96-63, National Science Foundation, 1996.
References
1. Todd, Robert H., Sorensen, Carl D., & Magleby, Spencer P. (1993). Desingning a Capstone Senior Course to Satisfy Industrial Customers, Journal of Engineering Education, vol.82, 2, 92-100 (eng).
2. Bordogna, Joseph, Fromm, Eli, & Ernst, Edward (1993). Engineering Education: Innovation Through Integrtion, Journal of Engineering Education, vol.82, no.1, 3-8 (eng).
3. Aglan Hashmat, A., & Ali, S.Firasat (1996). Hands-on Experiences: An Integral Part of Curriculum Reform, Journal of Engineering Education, vol. 85, 4, October, 327-330 (eng).
4. Felder, Richard M. (1995). A longitudinal Study of Student Performance and Retention: IV Instructional Methods, Journal of Engineering Education, vol. 84, 4, October, pp 361-368 (eng).
5. Shelnutt, William, & Buch, Kim (1996). Using Total Quality Principles for Strategic Planning and Carriculum Reform, Journal of Engineering Education, vol. 85, 3, July, 201-208 (eng).
6. Systemic Engineering Education Reform: An Action Agenda, Report of a Workshop Convened by the NSF Directorate for Engineering, 96-63 (1996). NSF, National Science Foundation (eng).
Опубліковано
2020-06-29